måndag, maj 26, 2014

Inköp: Bonheur

Jag är sen till Bonheur festen och det är nog mitt fel att aktie åkte upp en stund till 26,50 NOK där jag köpte 100st. Hänger med Luppen och flera andra bloggare med detta köp.

Hade tidigare riktat in mig på vissa tech aktier, men vågade helt enkelt inte. Det passar inte min stil just nu. Förtfarande lite sugen på Google, men kanske det är bara att vinka adjö till dessa aktier om de inte plötstligt faller ner igen till vad de var ett par veckor tillbaks.

Citygroup, AIG och Bank of America var också intressanta, men igen, vågade jag inte. American Realty gör mig en aning nervös, alldeles för mycket har hänt och jag har läst en del negativa synpunkter angående aktien och de som styr bolaget. Däremot har jag också hört mycket bra om företaget. Tja...vill man köpa när det är perfekt, då  blir aktien dyr också. Vi får se.

Alibaba ska göra en IPO snart har jag hört, får se om jag våga köpa lite.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar