onsdag, april 16, 2014

Inköp: D. Carnegie & Co AB & Avanza Uppdatering

https://www.avanza.se/aktier/om-aktien.html/472495/d--carnegie---co

Köpet blev 350st till priset av 47.50kr.

Tyvärr tecknade jag inte under noteringen, men jag råkade ser nyheterna om fusionen med HSB några minuter innan börsen öppnade och hoppades att det inte var för sent. Ägamintid och Kanjagblirik uppmärksammade mig om företaget och nu följer jag efter deras fotspår. Lycka till ni två! :)

Jag vill även säga mitt tycke om ny funktionalitet hos Avanza bank. Mycket tacksam för informationen om utdelningar för de aktier jag har! Jag har faktiskt bytt bank pga av användare gränsnitt och tycker att det är självklart att sådant prioriteras. Nu ska jag även titta närmare om att öppna ett KF, tack Gustavs aktieblogg om varningen om skatten i ISK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar